5/22/2017

Rozsądne odchudzanie w cukrzycy - bez efektu jo-jo

Małgorzata Rusek
  1. Jakie korzyści dla zdrowia diabetyka daje utrata zbędnych kilogramów?
  2. Czy diabetykowi z insulinoopornością trudniej jest schudnąć?
  3. Czy istnieją jakiekolwiek przeciwwskazania, aby rozpocząć odchudzanie w cukrzycy?
  4. Jak powinna wyglądać dieta odchudzająca, która nie rozreguluje poziomów cukru we krwi?
  5. Od czego najlepiej zacząć walkę z nadwagą, aby nie zawiesić sobie poprzeczki zbyt wysoko?
  6. Jak uniknąć słomianego zapału i podtrzymać motywację do utraty zbędnych kilogramów?
  7. Dlaczego popularne głodówki są szkodliwe dla zdrowia? I czy monodiety również?
  8. Jak powstrzymać się przed pojadaniem, nazywanym popularnie podjadaniem?
  9. Czy odchudzanie w cukrzycy można wspomagać suplementami diety?


Na wszystkie te pytania znajdziecie odpowiedzi w wywiadzie eksperckim, jakiego udzieliłam portalowi cukiernapoziomie.pl

LINK


Zachęcam do przeczytania nie tylko osoby zmagające się z cukrzycą, ale też wszystkich innych chcących pozbyć się nadmiernych kilogramów oraz osoby mające problemy z motywacją - znajdziecie tu parę cennych porad 😉.

Zdjęcie na licencji CC0, pixabay.com

Małgorzata Rusek / Dietetyk

Dietetyk z wykształcenia i pasji. Absolwentka SGGW w Warszawie. Kieruje się wiedzą opartą na dowodach naukowych, którą stale pogłębia zarówno samodzielnie, jak i uczestnicząc w szkoleniach i kursach. Wegetarianka i miłośniczka książek.

W przepisach często nie podaję ilości składników, chyba że jest to istotne, ponieważ są one zależne od indywidualnego zapotrzebowania.
Zalecenia odnośnie zdrowego odżywiania kieruję do zdrowych osób dorosłych o przeciętnej aktywności fizycznej. W przypadku innych osób mogą się one różnić.
Zdjęcia potraw oraz wszystkie teksty są mojego autorstwa i podlegają ochronie zgodnie z Ustawą z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych. Wykorzystywanie ich bez mojej zgody jest zabronione.

Copyrights @ 2016, Blogger Templates Designed By Templateism | Templatelib