7/08/2016

Pudding chia z zieloną herbatą i brzoskwiniami

Małgorzata Rusek
Mój nowy szalony pomysł! Pudding z chia w zupełnie nowej odsłonie - zrobiony na zielonej herbacie! Pyszny, lekki i ultra-zdrowy deser. Banalnie prosty i efektownie wyglądający. Połączenie orzeźwiającego smaku zimnej zielonej herbaty z naturalną słodyczą dojrzałych brzoskwiń. Nic więcej pisać nie będę - niech przepis i zdjęcia mówią za siebie. Smacznego!



Składniki:
na 1 porcję
  • ½ szklanki zielonej herbaty
  • 2 łyżki chia (20 g)
  • 2 brzoskwinie (170 g)

Wykonanie:
  1. Zaparzyć zieloną herbatę (z 1 łyżeczki herbaty) i wystudzić. Wymieszać z chia, odstawić na 10-15 minut i ponownie dokładnie wymieszać. Wstawić do lodówki na minimum 3 godziny.
  2. Brzoskwinie umyć, wyjąć pestki i zmiksować. 
  3. Ułożyć warstwami w naczyniu.



1 porcja dostarcza:

Desery FIT Letnie owoce 2

Małgorzata Rusek / Dietetyk

Dietetyk z wykształcenia i pasji. Absolwentka SGGW w Warszawie. Kieruje się wiedzą opartą na dowodach naukowych, którą stale pogłębia zarówno samodzielnie, jak i uczestnicząc w szkoleniach i kursach. Wegetarianka i miłośniczka książek.

W przepisach często nie podaję ilości składników, chyba że jest to istotne, ponieważ są one zależne od indywidualnego zapotrzebowania.
Zalecenia odnośnie zdrowego odżywiania kieruję do zdrowych osób dorosłych o przeciętnej aktywności fizycznej. W przypadku innych osób mogą się one różnić.
Zdjęcia potraw oraz wszystkie teksty są mojego autorstwa i podlegają ochronie zgodnie z Ustawą z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych. Wykorzystywanie ich bez mojej zgody jest zabronione.

Copyrights @ 2016, Blogger Templates Designed By Templateism | Templatelib