9/16/2014

Jogurt z musli - przykładowe kompozycje

Małgorzata Rusek
W poprzednim poście starałam się zebrać możliwe do wykorzystania składniki (to na pewno nie wszystkie) i trochę je opisać pod kątem ich wartości odżywczych. W tym wpisie będę zamieszczać przykładowe kompozycje składników. Jak zwykle zachęcam do próbowania własnych połączeń. Radzę postawić na naturalną słodycz zawartą w owocach, ewentualnie niewielkich ilościach miodu. Kandyzowane owoce lepiej spożywać okazjonalnie. Zachęcam do używania sezonowych owoców. Także radzę dodawać do musli świeżo zmielone siemię lniane czy otręby - jest to świetna okazja, żeby "przemycić" do swojego menu zdrowe i wartościowe produkty, które ciężko "upchnąć" do jakiejś innej potrawy. Zatem, na zdrowie!



  • jogurt naturalny
  • płatki owsiane
  • banan
  • borówka amerykańska
  • orzechy nerkowca
  • jogurt naturalny
  • otręby orkiszowe
  • płatki owsiane
  • brzoskwinia
  • śliwka
  • pestki dyni
  • jogurt naturalny
  • mielone siemię lniane
  • płatki owsiane
  • suszone śliwki
  • orzechy brazylijskie
  • jogurt naturalny
  • zarodki pszenne
  • płatki owsiane
  • suszone daktyle
  • suszone figi
  • orzechy ziemne
  • orzechy nerkowca
  • jogurt naturalny
  • otręby owsiane
  • płatki owsiane
  • gruszka
  • suszona żurawina
  • orzechy włoskie
  • jogurt naturalny
  • mielone siemię lniane
  • musli z piekarnika (przepis)
  • miód lipowy
  • jogurt naturalny
  • otręby orkiszowe
  • zarodki pszenne
  • płatki owsiane
  • śliwki
  • orzechy włoskie
  • jogurt naturalny
  • otręby owsiane
  • płatki owsiane
  • prażone wiórki kokosowe
  • kandyzowany ananas
  • jogurt naturalny
  • mielone siemię lniane
  • płatki owsiane
  • suszone morele
  • migdały
  • miód lipowy

Małgorzata Rusek / Dietetyk

Dietetyk z wykształcenia i pasji. Absolwentka SGGW w Warszawie. Kieruje się wiedzą opartą na dowodach naukowych, którą stale pogłębia zarówno samodzielnie, jak i uczestnicząc w szkoleniach i kursach. Wegetarianka i miłośniczka książek.

W przepisach często nie podaję ilości składników, chyba że jest to istotne, ponieważ są one zależne od indywidualnego zapotrzebowania.
Zalecenia odnośnie zdrowego odżywiania kieruję do zdrowych osób dorosłych o przeciętnej aktywności fizycznej. W przypadku innych osób mogą się one różnić.
Zdjęcia potraw oraz wszystkie teksty są mojego autorstwa i podlegają ochronie zgodnie z Ustawą z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych. Wykorzystywanie ich bez mojej zgody jest zabronione.

Copyrights @ 2016, Blogger Templates Designed By Templateism | Templatelib